piątek, 27 maja 2016

XIV. Postępowanie w przypadku reorganizacji lub likwidacji ZEASiP



XIV. POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU REORGANIZACJI LUB LIKWIDACJI ZEASiP  

1. W przypadku reorganizacji wewnątrz ZEASiP, polegającej na przejęciu zakresu czynności danej komórki organizacyjnej przez inne komórki należy: 

- akta spraw zakończonych przekazać do składnicy akt, 

- akta spraw znajdujących się w toku przekazać do kontynuowania komórce organizacyjnej przejmującej kompetencje komórki likwidowanej, a w przypadku całkowitej likwidacji bez przejęcia kompetencji przez inne komórki wszystkie akta należy przekazać  do składnicy akt.
Przekazanie winno być udokumentowane protokołem podpisanym przez kierownika komórek, które ulegają reorganizacji bądź likwidacji.  

2. W przypadku całkowitej likwidacji ZEASiP zasób archiwalny przekazywany jest prawnemu następcy – sukcesorowi.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz